Tisdagen den 13 Maj .... Grattis älskling.....

Min älskade man fyller år ...  och jag har ordnat med god mat och lite presenter...
Noah har fått göra en present till sin pappa....!!

Noah ska fixa med pappas present
image134
Förrätt... maffig räkmacka
image136
"Risbomb" med berberis bär och rostad mandel... till det blev det lammkött...
image137

Kom på i sista stunden att jag borde slänga ihop en tårta... Gjorde en 10 minuters variant på en
Marängtårta med Daim och kolafyllning
image138
Presenterna... I mitt fanns det lite kläder men i Noahs fanns det.....
image139
... en tavla som han gjort alldeles själv....!!
image140


Kommentarer
Postat av: Madelene1986

Halloj! Ja den tävlingen är redan slut. Däremot har jag en ny design tävling på bloggen! Kolla in den och var med och tävla! / Madelene1986

2008-05-14 @ 14:30:06
URL: http://madelene1986.blogg.se
Postat av: alexandra

All respekt, att du kan bara "mixa" ihop en så smarrig 10 minuters tårta!

Älskar era bröllopsbilder, såg de på fl förut:-)

2008-05-21 @ 18:41:57
URL: http://mama08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0