Söndagen den 25 Maj..... Morsdag

Har haft en helt underbar dag!!!
Fick sova länge då mannen gick upp och tog hand om Noah hela morgonen... Han gjorde allt som skulle göras och lite till... Mata, bytte, lekte och städa...!!!!
Sen hade han ställt fram frukost till mig... efter det så gav han mig Noah och sa att han skulle iväg och att jag inte fick fråga vart han skulle...
Åt lite frukost och lilla gamen fick smaka lite på min macka då han alltid vill smaka... men han inser ofta ganska snabbt att det inte var något han ville ha...!!
Lekte lite med grabben som sedan somna...!!
Medans han sov passa jag på att slå in min mammas present... och så fick jag för mig att jag skulle göra en smörgåstårta... tyckte att det börja bli lite tjatigt med samma typ av tårta så jag slänge ihop en Italieninspirerad tårta..!!  Jag är faktiskt ganska grym på att hitta på egna recept! Blev en supergod kyckling smörgåstårta med fyllning av salamiröra, kyckling-parmesanröra och garnerad med mozarella tomat basilika och kyckling!! Måste säga att den blev riktigt god och att jag säkerligen kommer att göra den fler ggr!!
Efter att jag gjort smörgåstårtan så bytte jag om och så kom mannen hem... Så fort Noah vakna så begav vi oss hem till min mamma!!
Där fick jag mina presenter... Mannen hade gjort en superfinkorg med en massa picknickgott och blommor! och så fick jag en ny mobil... gulligast av allt var nog kortet som både mannen och Noah kladdat i!
På kvällen åkte mannen och Noah hem för nattning och jag om mina föräldrar åkte till Danmark för att hälsa på mormor!!!

Mammas vackra
image150
Smörgåstårtan
image153
Picknickkorgen
image155
Älsklingen
image156


 

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vilken fin present du fick! Och fina bilder!
kram

2008-05-26 @ 12:22:33
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Carro

Ja, det måste varit Armenien :-D

2008-05-27 @ 20:53:22
Postat av: Carro

BOEL provet = När barnet är ca 8 månader så görs en undersökning av syn, hörsel och kontakt. Har inte Noah gjort det?

*kraaaaaooom*

2008-05-29 @ 11:44:07
Postat av: Lemice

Neee... Hon har inte sagt något om det... Han va på läkarundersökning då han var 7 månader... men inget syn och hörseltest....??? Näää nus ka jag ta och ringa henne...!!!

2008-05-30 @ 07:57:37
URL: http://mamacitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0