Måndagen den 21 juli

Jag vet, jag vet, jag vet...
Blev inte fem inlägg förra veckan.... men det blev 3 iaf. Bättre än inget...
Idag var det första dagen jag jobba sen jag fick grabben... guuuud vad jag saknade honom hela dagen!!!! Jag ringde hem 3-4 gånger och pratade med honom men han kunde inte bry sig mindre... Han hade så roligt med min syster, mamma och hunden! Det är helt galet, om mindre än en månad fyller han 1 och om 2 veckor ska han börja skolas in på dagis...!!! Önskar jag hade samma vilkor som de som jobbar i Sverige har med mammaledigheten... Ajaa men att jobba i Danmark har sina fördelar det med!
Imorgon har jag och mannen varit gifta i 2 år... Gud vad tiden går!

Kärlek, kärlek, kärlek till min lilla familj

Kan själv....

Kommentarer
Postat av: Tessi

Nawww, han har blivit så stor:D puss på er!

2008-07-23 @ 15:17:39
Postat av: Anonym

oh, mashallah mashallah!

2008-07-31 @ 00:26:45
URL: http://cey84.blogg.se/
Postat av: Caroline

Saknar dina inlägg gumman!!! snyft

2008-08-06 @ 19:22:29
URL: http://chokladnougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0